DANA

Masz pytania? Zadzwoń: (022) 868-40-24

POLITYKA JAKOŚCI „Dana Danuta Lis” 

Misją naszej firmy jest zapewnienie kompleksowej obsługi i realizacji potrzeb naszych Klientów. Chcemy uzyskać stabilną pozycję biznesową w obszarze działań logistycznych i usług doradczych. Pragniemy, aby każdy Klient „Dana” osiągnął pełną satysfakcję ze stosowanych produktów i wykonywanych przez przedsiębiorstwo usług.Jakość dostarczanych przez nas wyrobów i usług to priorytetowy walor, którego oczekują od nas Klienci. 

Postawione cele realizujemy poprzez:

Poprzez konsekwentną realizację wytyczonych celów chcemy zagwarantować trwały  rozwój „Dana Danuta Lis” oraz zapewnić zadowolenie pracowników firmy.

Jako Zarząd osobiście będę nadzorowała realizację Polityki Jakości z punktu widzenia zarządu i pełnomocnika ds. zarządzania jakością.

Danuta Lis
Zarząd

Warszawa, 2011-01-01